/ home  

Terug

verkleinen vergroten

HBO-bachelor Commerciële economie – Specialisatie Accountmanagement


Als econoom moet je in staat zijn om kennis op te bouwen over klanten, klantwaarde en de producten en diensten die daar wel en niet aan bijdragen. Het thema Marketing Intelligence in de hoofdfase leert je hier alles over. En hoe kun je een bijdrage leveren aan het creëren van klantwaarde? Hoe onderscheid je je als organisatie van andere organisaties? Dat is het onderwerp van het tweede thema in de hoofdfase. . Ruime aandacht wordt daarin besteed aan belangrijke en actuele onderwerpen als het kwantificeren van klantwaarde en de online kant van marketing. Tot slot leer je in het thema Relatiemanagement hoe je relaties met externe relaties als klanten, leveranciers en bedrijven moet onderhouden en hoe je deze ontwikkelt en beheert.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk