/ home  

Terug

verkleinen vergroten

HBO Brand management


Hoe wordt een merk ontwikkeld en in de markt gezet? En op welke manier speelt communicatie daarin een rol? Het HBO-deelprogramma Brand management geeft hierop antwoord. En dat niet alleen. Naast de belangrijkste theorieën en aspecten van brandmanagement, komen ook alle nieuwe ontwikkelingen en trends aan bod. Denk bijvoorbeeld aan begrippen als Rebranding, E-branding, Storytelling, Global branding en Internal branding. Na afloop van deze opleiding ben je in staat om een merk te ontwikkelen, te implementeren en een succesvol merk verder uit te bouwen. En om merkwaarden te vertalen naar communicatie.

Deze praktijkgerichte opleiding is ontwikkeld in samenwerking met GVR: hét kenniscentrum voor iedereen die werkzaam is in marketingcommunicatie. De opleiding is onderdeel van de NVAO-geaccrediteerde HBO-bacheloropleiding Commerciële Economie van Hogeschool. Je behaalt 7 studiepunten (EC’s) en krijgt bij doorstroming naar de bacheloropleiding vrijstelling voor de module Brandmanagement.

Voor wie is het HBO-deelprogramma Brand management bestemd
De opleiding Brand management is bestemd voor iedereen die werkzaam is op het gebied van (marketing)communicatie en kennis op HBO-niveau op wil doen van Brand management en merkenstrategie. Ook is de opleiding erg geschikt voor wie zich binnenkort bezig gaat houden met het ontwikkelen en in de markt zetten van een nieuw merk.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

LOI voor Bedrijven