/ home  

Terug

verkleinen vergroten

HBO Product- en innovatiemanagement


Het HBO-deelprogramma Product- en innovatiemanagement bestaat uit zes thema’s:

Marketing en productontwikkeling
Productstrategieën
Samenwerken en de rol van de verkoper
Aansluiten op de wensen van consumenten
Creëren van productonderscheid
Introduceren van nieuwe producten

Lesmateriaal en studietools
Er wordt gewerkt met speciaal ontwikkeld, losbladig lesmateriaal. Dit is helder van opzet en gaat recht op het doel af. Zonder onnodige ballast en met extra uitleg en training waar dat nodig is. Bij het lesmateriaal wordt een stevige opbergmap geleverd. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van het boek ‘Productontwikkeling en marketing’ van Hultink en Schoormans. Al het lesmateriaal is inbegrepen bij het collegegeld.

Digitale leeromgeving
Via Campus, de digitale leeromgeving, is de docent altijd bereikbaar voor vragen. Campus biedt daarnaast tal van innovatieve studietools, zoals assessments, kennistests, een digitaal portfolio en een unieke online kennistrainer (ook voor op je smartphone). Bovendien worden bij steeds meer opleidingen online hoorcolleges aangeboden om bepaalde onderwerpen uit de lesstof te verduidelijken of uit te lichten.

Examen
De opleiding wordt afgesloten met een eindopdracht. Bovendien zijn er vier verplichte inzendopgaven. Indien alle inzendopgaven en de eindopdracht met een voldoende zijn afgerond, ontvang je het diploma HBO-deelprogramma Product- en innovatiemanagement van Hogeschool.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

LOI voor Bedrijven