/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Medewerker human resource management (HRM)


Als medewerker human resource management (HRM) ben je bezig met personeelsaangelegenheden. Je werkt op de personeelsafdeling van een organisatie.

Je hebt de taak om werknemers te informeren over hun persoonlijke situatie binnen de organisatie op administratief en juridisch vlak. Je geeft de werknemers informatie over hun arbeidsvoorwaarden, bedrijfs- en CAO-regelingen, loonstroken, vakantieregelingen en andere personeel gerelateerde zaken. Tevens breng je de werknemers op de hoogte van beoordelingsgesprekken, opleidingen en eventuele trainingsdagen. Nieuwe informatie over HRM publiceer je op het intranet of via nieuwsbrieven.

Je zorgt ervoor dat de personeelsdossiers volledig zijn en correct worden opgeslagen. Je volgt gegevens op m.b.t. de aanwerving van nieuwe medewerkers, functiewijzigingen, promoties, ziekteverzuim, ontslag, vakantieregeling en dergelijke. Je ondersteunt ook het bekendmaken van vacatures en de aanwervingprocedure van nieuwe personeelsleden. Je stelt nieuwe arbeidsovereenkomsten op en wijzigt eventueel bestaande overeenkomsten.

De medewerker HRM geeft ook informatie aan het management over personeelszaken, zoals ziekteverzuim, aantallen medewerkers, lonen en secundaire voorwaarden. Je bereidt de salarisadministratie voor en verwerkt allerlei gegevens over vergoedingen, ouderschapsverlof, overwerk en andere personeelsgebonden werkzaamheden.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk