/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Medewerker secretariaat en receptie


Als medewerker secretariaat en receptie kun je werkzaam zijn in de administratieve afdeling van zowel kleine als grote organisaties. Je voert ondersteunende administratieve taken uit. De inkomende post, die zowel kan bestaan uit brieven als uit e-mails, moet je ontvangen, dateren en verdelen. Je maakt de uitgaande post klaar voor verzending. Tot je taak behoort eveneens het bijhouden van een agenda waarin je de afspraken met opdrachtgevers vastlegt en eventueel wijzigt. Je voert in een computersysteem allerlei administratieve gegevens in, die je controleert en indien nodig verbetert. Je zorgt ervoor dat deze gegevens op een overzichtelijke en betrouwbare manier worden opgeslagen.

Je neemt telefoongesprekken aan, geeft de gevraagde informatie en verbindt eventueel door naar andere medewerkers in het bedrijf. Je staat ook in voor het ontvangen en aanmelden van bezoekers. Bovendien verzorgt de medewerker secretariaat en receptie de zakelijke correspondentie. Je verzamelt en verwerkt de nodige gegevens om brieven, memo’s en e-mails op te stellen, die je vervolgens controleert en verstuurt. Dit kan zowel in het Nederlands zijn als in een vreemde taal.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk