|
Jij bent de ambassadeur
Het omgaan met klanten (ouders) wordt steeds belangrijker. Als ambassadeur dragen uw medewerkers uit waar uw organisatie voor staat. Tijdens deze praktische training gaan we uitgebreid in op beroepstrots, ambassadeurschap en succesfactoren. Tijdens een aanvullende module krijgen medewerkers inzicht in hun eigen kwaliteiten, maar ook in de kwaliteiten van hun team. Basisdeel (drie dagdelen, laatste deel met trainingsacteur):
Eigen valkuilen in het communicatieproces herkennen en benoemen.
Op klantgerichte wijze gesprekken aansturen/omgaan met cliënt maar ook met collega’s.
Beter omgaan met klagers en klachten (oefenen met professionele acteur).
Grenzen aangeven.
Kwaliteit van dienstverlening bewaken en bevorderen (beroepstrots, ambassadeurschap).
Extra module (twee dagdelen):
Aan de hand van de teamrollen van Belbin wordt duidelijk welke verschillende typen binnen een team met elkaar samenwerken.
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|