/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Training ambassadeur / klantgerichtheid


Het bedrijf waar u voor werkt is volop in ontwikkeling en regelmatig in het nieuws. Hoe communiceert u met klanten? Hoe gaat u om met de beroepscode? Dat zijn wezenlijke vragen. De omgang met klanten wordt immers steeds belangrijker. Ambassadeur zijn houdt in dat u representatief bent en uitdraagt waar uw bedrijf voor staat. Tijdens de training krijgt u inzicht in uw eigen kwaliteiten, maar ook in de kwaliteiten van uw team. Een beter inzicht in elkaars kwaliteiten zorgt voor een betere interne communicatie.

De training staat uitgebreid stil bij de beroepstrots, het ambassadeurschap, succesfactoren, hoe u overkomt bij klanten en hoe u nieuwe kennis in de praktijk brengt? Aan de hand van de teamrollen van Belbin wordt duidelijk welke typen binnen een team met elkaar samenwerken. De volgende onderdelen komen tijdens de training aan bod:

eigen valkuilen in het communicatieproces herkennen en benoemen;
op klantgerichte wijze gesprekken aansturen/omgaan met cliënt maar ook collega;
beter omgaan met klagers en klachten;
grenzen aangeven;
bewustwording van de eigen rol binnen een team (Belbin);
kwaliteit van dienstverlening bewaken en bevorderen (beroepstrots, ambassadeurschap).

Eenmaal klaar met de training zijn uw medewerkers in staat om te communiceren vanuit de visie van de organisatie, zorgen ze voor een heldere overdracht en verloopt de onderlinge samenwerking beter.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk