/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Marketing en communicatie (mbo4)


Je leert het vak het beste in de praktijk. Dat is dan ook de basis van de opleiding Marketing en Communicatie: ruim 60% van de onderwijstijd wordt besteed aan leren door doen. Het studieprogramma is opgezet in overleg met brancheverenigingen,netwerkorganisaties en experts uit de praktijk. Hierdoor sluit het aan bij de behoefte van de branche en bij de laatste trends.

[/b]Praktijkgericht[/b]
Deze opleiding bestaat voor ruim 60% uit praktijk. Zo duik jij in de wereld van consumentengedrag, doe je marktonderzoek, leer je hoe je zakelijk schrijft, ga je op bedrijfsbezoeken en verdiep je je in grafische vormgeving. Je krijgt les van specialisten uit de branche en past toe wat je hebt geleerd tijdens de projectweken of tijdens twee (internationale) stages.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

Tio Business School