/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Facebook advertising Basis




De populariteit van Facebook is nog steeds ongekend. De advertentiemogelijkheden hebben een ongeëvenaarde targeting en de kosten per klik zijn gemiddeld genomen een stuk lager dan bij Google Ads. Maar pak je het opzetten en managen van een advertentiecampagne op Facebook eigenlijk aan?



In onze training Facebook advertising Basis leer je de basisprincipes van het Facebook advertising-platform en hoe je een succesvolle campagne kunt opstarten en managen. Je leert wervende teksten te schrijven en eenvoudige, mooie banners te maken.



Onderwerpen


  • Introductie van het Facebook advertising-systeem
  • Wat werkt in de praktijk wel en wat niet?
  • Doelgroep targetten
  • Advertenties en banners maken
  • Conversies meten
  • Resultaten analyseren en verbeteren





Lesmethodiek



In de training wisselen we theorie, praktische oefeningen en reflectie op een prettige manier af. Daardoor kun je niet alleen de kennis snel plaatsen, maar heb je ook veel aanknopingspunten waar je na de training mee aan de slag kunt. Het definitieve programma van de training wordt aangepast aan de voorkennis, praktijkervaring en leerdoelen van de deelnemers.



Doelgroep



Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die door middel van adverteren meer zichtbaarheid online willen opbouwen, en nog niet (veel) ervaring met Facebook advertising hebben.



Voorkennis



Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk