/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Social media marketing




Sociale media zijn in korte tijd al niet meer weg te denken uit het dagelijkse leven. Ook de zakelijke bruikbaarheid ervan is nu voor iedereen wel duidelijk. Maar hoe werkt dat dan eigenlijk, en hoe pak je dat aan? In onze training Social media marketing leer je door een zakelijke bril te kijken naar alle belangrijke sociale media. Je ontdekt waar jouw doelgroep zich online bevindt, welke rol jouw bedrijf op sociale media kan vervullen en hoe je dat aanpakt. Daarnaast leer je alle activiteiten op sociale media rondom je merk te bewaken en je community goed te bedienen.



Onderwerpen


  • Introductie social media-marketing
  • Overzicht diverse social media en trends
  • Interne organisatie
  • Onderzoek doelgroep
  • Opzet social media-plan
  • Kanaalkeuze
  • Reputatiemanagement
  • Conversie optimaliseren
  • Meten en rapporteren van resultaten





Lesmethodiek



In de training wisselen we theorie, praktische oefeningen en reflectie op een prettige manier af. Daardoor kun je niet alleen de kennis snel plaatsen, maar heb je ook veel aanknopingspunten waar je na de training mee aan de slag kunt. Het definitieve programma van de training wordt aangepast aan de voorkennis, praktijkervaring en leerdoelen van de deelnemers.



Doelgroep



Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die willen ontdekken hoe ze social media in kunnen zetten voor het promoten van hun bedrijf.



Voorkennis



Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist. Ben je specifiek op zoek naar Facebook-marketing? Volg dan onze training Facebook advertising Basis of Facebook advertising Professional.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk