/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Training Jij bent ambassadeur!


Basisdeel (drie dagdelen, laatste deel met trainingsacteur):
Eigen valkuilen in het communicatieproces herkennen en benoemen
Op klantgerichte wijze adviseren en rondleiden, omgaan met cliënt, maar ook met collega’s
Beter omgaan met klagers en klachten (oefenen met professionele acteur)
Leren om grenzen aan te geven
Kwaliteit van dienstverlening bewaken en bevorderen (beroepstrots, ambassadeurschap)

Van samen werken naar samenwerken
Aan de hand van de teamrollen van Belbin wordt duidelijk welke verschillende typen binnen een team met elkaar samenwerken. Dit onderdeel is optioneel en duurt twee dagdelen.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk