/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Salesforce basis gebruikers




Boost je sales, marketing en klantenservice

Salesforce CRM is een zeer uitgebreid cloudbased softwaresysteem waarmee bedrijven en klanten samengebracht worden. Een krachtige tool om sales, marketing, communicatie en klantenservice optimaal te integreren en vanuit één centrale locatie te beheren. Dus geen aparte excelbestanden meer voor elke afdeling, maar één systeem waarin gegevens efficiënt kunnen worden opgeslagen, geactualiseerd en gedeeld. Bovendien kun je met Salesforce workflows automatiseren en kan het systeem eenvoudig worden opgeschaald naar de groei van de organisatie.



Wil je leren hoe je met behulp van Salesforce je verkoop boost, je marketingcontent aansprekender maakt, betere support en service biedt én al je verkoopkanalen met elkaar verbindt? Meld je aan voor de training Salesforce Basis van Learnit.


Inhoud cursus Salesforce Basis

In de tweedaagse gebruikerstraining Salesforce Basis leer je hoe je met behulp van Salesforce je klantrelaties maximaliseert. Door meer en beter gebruik te maken van centraal opgeslagen informatie, dashboards en rapportages. Je leert hoe je informatie accuraat en centraal vastlegt en integreert met elke klantgerelateerde functie en informatiebron.



Tijdens de Salesforce-cursus ga je zelf aan de slag in Salesforce met informatie uit je dagelijkse praktijk. Aan de hand van cases, oefeningen en voorbeeldvragen leer je hoe je het maximale uit Salesforce kunt halen door het aan te passen aan de manier van werken binnen jouw organisatie.


Onderwerpen cursus Salesforce Basis

Dag 1. Salesforce CRM ontdekken
  • Introductie Salesforce CRM

    De voordelen van een CRM-systeem in de cloud

    Bediening en menu

    Chatterfeeds: deel bestand met je collega?s

    Contentbibliotheek

    Dashboards

Dag 2. Aan de slag met Salesforce CRM basismodules
  • Kalenders en documenten

    Gegevens synchroniseren

    Informatie ophalen

    Social selling en CRM

    Informatie vastleggen rond klantinteracties

    Veiligheid en privacy

    Tips en trucs om meer uit Salesforce te halen

Doelgroep cursus Salesforce Basis

Deze praktische Salesforce training is bedoeld voor medewerkers op het gebied van Sales, Marketing, en Customer Support die nog niet eerder met Salesforce hebben gewerkt maar dit wel willen of gaan doen. De cursus Salesforce Basis is ook uitermate geschikt voor managers die belang hebben bij het gebruiken van de diverse dashboards en rapportages.


Resultaten

Na afloop van de Salesforce Basis training:
  • ben je bekend met het concept en de opbouw van Salesforce.

    heb je inzicht in de toegevoegde waarde van Salesforce voor jouw organisatie.

    begrijp je het voordeel van een CRM-systeem in de cloud.

    weet je hoe de bediening en het menu van Salesforce werken.

    weet je waar je de voor jou belangrijke informatie kunt vinden.

    weet je hoe je documenten en andere bestanden kunt delen via Chatterfeeds.

    ben je in staat kalenders en documenten te gebruiken.

    kun je gegevens synchroniseren en informatie ophalen.

    weet je wat de relatie is tussen social selling en CRM.

    ben je in staat Salesforce te gebruiken voor social selling.

    kun je alle informatie rondom klanterinteracties vastleggen.

    weet je hoe je in Salesforce de veiligheid en privacy van je klantdata waarborgt.

    kun je meer uit Salesforce halen door toepassing van alle tips en trucs.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk