/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Directiesecretaresse/Managementassistent


Je bent als directiesecretaresse/managementassistent de schakel tussen de leidinggevenden, de rest van de organisatie en de buitenwereld. Je ontvangt en verdeelt de post, je verwerkt binnenkomende e-mails en zorgt voor de afhandeling van mailings en offertes. Je beantwoordt telefoonoproepen en schakelt het gesprek indien nodig door naar een leidinggevende.

Verder voer je allerlei administratieve werkzaamheden uit. Afhankelijk van de organisatie waar je werkt, word je bijvoorbeeld gevraagd om het archief actueel te houden, de website te onderhouden of om verlofaanvragen van medewerkers te verwerken. Je ontvangt ook bezoekers en meldt hen aan bij de persoon met wie ze een afspraak hebben.

Als directiesecretaresse/managementassistent voer je ook diverse taken uit op het gebied van planning en organisatie. Je houdt de agenda's van de leidinggevenden bij. Als er een vergadering of bespreking moet plaatsvinden, raadpleeg je de agenda's van de betrokkenen en stel jij het tijdstip voor waarop de vergadering kan plaatsvinden. Je zorgt bovendien voor de reservering van een vergaderruimte. In het geval dat een leidinggevende een zakenreis moet maken, regel jij de reisdocumenten en de boeking van een hotelkamer.

Men kan je ook vragen om financieel-administratief werk uit te voeren, bijvoorbeeld leveringscontracten en offertes van leveranciers beoordelen.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk