/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Contactcenter medewerker


Er wordt van je verwacht dat je een vlotte babbel hebt en klantgericht kunt denken én handelen. Ook in lastige of onvoorspelbare situaties weet je het hoofd koel te houden en de klant gerust te stellen. Dat doe je door goed te luisteren en je in te leven in de situatie van de klant. Let er wel op dat je het doel van het gesprek en de doelen van het bedrijf voor ogen blijft houden.

Je moet goed kunnen organiseren en plannen. Bijvoorbeeld voor het inplannen van afspraken. Jouw mondelinge en schriftelijke vaardigheden zijn goed ontwikkeld. Het spreekt tot slot natuurlijk voor zich dat je graag en goed met mensen omgaat.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

Noorderpoort
ROC van Amsterdam