|
Opleiding "Sales & Accountmanagement (AD)" aanHogeschool Utrecht
Beschrijving opleiding
Werk je in de sales en wil jij jezelf verder ontwikkelen? Dan is deze deeltijdopleiding iets voor jou! In twee jaar tijd leer je de kneepjes van het Sales & Accountmanagement vak.
Het vakgebied verandert. Door de opkomst van het internet verandert het oriëntatie- en koopproces van de klant. De klant wordt steeds slimmer en veeleisender. Om hierop in te kunnen spelen, moeten bedrijven hun Lees verder »
Opleidingsinhoud
Het eerste jaar start met een oriëntatie op het salesvak. In deze periode laten we je kennis maken met wat sales anno nu inhoudt. Welke trends en ontwikkelingen zijn er? Daarnaast besteden we in deze periode veel aandacht aan je salesvaardigheden.
In periode 2 start je met het inzoomen op het verkoopproces. Het thema in deze periode is de klant. Hierin nemen we je mee in de customer journey Lees verder »
Over Hogeschool Utrecht
Hogeschool Utrecht (HU) wil bijdragen aan een duurzame kennissamenleving waarbij de mens het uitgangspunt is. Waar onze studenten en medewerkers zich kunnen ontplooien, zich thuisvoelen, en waar we in samenwerking met onze relaties durven te experimenteren en innoveren.
We bieden onze studenten en medewerkers kansen om zich optimaal te ontplooien in studie en werk, zodat iedereen zijn Lees verder »
Opleidingskosten
In het hoger onderwijs moet je collegegeld betalen aan de hogeschool of universiteit. Bij een hoger onderwijsinstelling die door de overheid gefinancierd wordt, is het collegegeld voor bepaalde groepen vastgesteld. Naast deze kosten krijg je te maken met schoolkosten, zoals boekenkosten, reiskosten etc. Deze bijdrage verschilt per school.
- Voltijdse opleiding:
Volg je een voltijdse opleiding Lees verder »
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
2 jaar |
Vormen |
Voltijd |
Branches |
Verkoop & Commercieel |
Instroom / toelatingseisen
Voor de actuele eisen aan de vooropleiding verwijzen we je naar de website van de aanbieder.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|