|
Traffic Manager (reclame)
Beschrijving beroep
De traffic manager is de spin in het web van het reclamebureau. Je voornaamste taken zijn: regelen en organiseren. De coördinatie van het reclamewerk ligt in jouw handen, daarom houd je de totale planning en voortgang van de productie goed in de gaten. Tot jouw werkzaamheden behoren onder andere: het controleren van de afstemming tussen de afdelingen van het reclamebureau en de specialisten Lees verder »
Wat wordt er van je verwacht
Een traffic manager reclame moet goed kunnen organiseren. Je werkt voortdurend met deadlines en daarom moet je goed kunnen anticiperen en bijsturen. Het is dan ook van groot belang dat je tegen zeer stressvolle situaties bestand bent. Je bent praktisch ingesteld, hebt een helikopterview en bent zowel creatief als commercieel. Je kunt zowel zelfstandig, als in teamverband werken. Je moet echter Lees verder »
Ervaringsverhaal
Vraag 1
Wat houdt jouw studie precies in? Hoe lang studeer je dit al?
Alles wat te maken heeft met de media en entertainment industrie. Ik zal later gaan optreden als manager, wat betekend dat je ook alles moet kunnen (of tenminste kent) wat de mensen doen die je moet managen. Dus je leert met een camera om gaan, filmpjes editen, website bouwen, maar je leert ook de rechten die gelden in de Lees verder »Meer ervaringen: Ervaringen van Eline HooghiemstraErvaringen van Loes
|
|
Informatie
Salaris |
€ 2.000,00 (bruto min.) |
|
€ 3.500,00 (bruto max.) |
Branches |
Communicatie & Marketing, Verkoop & Commercieel |
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|