|
Contactcenter Medewerker
Beschrijving beroep
Je bent de hele dag in gesprek met klanten en potentiële klanten. Dat betekent dat je bezig bent met de verkoop van producten en diensten via de telefoon. Voordat je deze mensen opbelt of door klanten gebeld wordt, krijg je een draaiboek waar je je aan moet houden. In dit draaiboek staat informatie over het product of dienst die jij die dag gaat verkopen.
Wat wordt er van je verwacht
Er wordt van je verwacht dat je een vlotte babbel hebt en klantgericht kunt denken én handelen. Ook in lastige of onvoorspelbare situaties weet je het hoofd koel te houden en de klant gerust te stellen. Dat doe je door goed te luisteren en je in te leven in de situatie van de klant. Let er wel op dat je het doel van het gesprek en de doelen van het bedrijf voor ogen blijft houden.
Je moet Lees verder »
|
|
Informatie
Salaris |
Er zijn van dit beroep geen salarisgegevens bekend. |
Branches |
Verkoop & Commercieel, Zakelijke dienstverlening |
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|