Opleiding & Beroep - Cursussen - Klachtenmanagement: de waarde van klachten

      / home  

Terug

verkleinen vergroten

Cursus "Klachtenmanagement: de waarde van klachten" aan

Learnit

Beschrijving cursus



Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ?lastig gedoe?, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Door een goede klachtafhandeling win je het vertrouwen van de klant en krijgt je organisatie een betere reputatie. Daarnaast is het behouden van een klant een stuk goedkoper dan het werven van een nieuwe. Je kunt dus veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat Lees verder

Informatie

  Niveau
  Doelgroep
  Afronding
  Vorm

Duur

2 dagen

Kosten

950 Euro
inclusief koffie/thee en lunch

Over Learnit

Bezoekadres: Piet Heinkade 1
1019 BR Amsterdam
Postadres: Piet Heinkade 1
1019 BR Amsterdam

Info over opleidingsinstituut

Informatie aanvragen

Vul hieronder jouw gegevens in om meer informatie over deze cursus te ontvangen. * verplicht
Voor- en Achternaam:*
Adres:*
Postcode en Plaats:*
Emailadres:*
Telefoonnummer:
Geslacht:
Leeftijd:
jaar Vooropleiding:
Reactie:
Controle code*: 70175Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk