|
Sportmarketing & Partnerships
Beschrijving opleiding
De sportwereld groeit, verandert en vraagt om strategische professionals. In deze master leer je het verschil te maken op strategische marketing en complexe partnership vraagstukken in de sport.
De master Sportmarketing & Partnerships is een Nederlandstalige, éénjarige voltijd MSc-opleiding voor studenten die impact willen maken in en via de sport. In deze professionele master staat de Lees verder »
Opleidingsinhoud
In deze master leer je conceptueel en strategisch denken en handelen binnen complexe vraagstukken in de veranderende sportwereld. Dat doen we vanuit toonaangevende (inter)nationale cases in de sport, van ABN AMRO Open tot Team Visma | Lease a Bike, van de NN Marathon tot de UEFA Champions League.
Hoe bouw je een sportpartnership met langdurige impact op de sport, de sponsor en de stakeholders? Lees verder »
Opleidingskosten
Ieder jaar betaal je collegegeld. Er wordt hierbij onderscheid gemaakt tussen het wettelijk collegegeld en het instellingscollegegeld. Voor 2025-2026 zijn de bedragen als volgt:
- Wettelijk collegegeld: € 2.601,-
- Instellingscollegegeld: € 13.950,-
Het collegegeld voor 2026-2027 maken we naar verwachting eind 2025 bekend.
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
1 |
Vormen |
Voltijd |
Branches |
Communicatie & Marketing |
Instroom / toelatingseisen
Om toegelaten te worden tot dit voltijd masterprogramma gelden de volgende eisen:
 Je bent in het bezit van een diploma van een NVAO-geaccrediteerde bacheloropleiding gericht op marketing. Dat is in ieder geval de bacheloropleiding Commerciële Economie.
Lees verder »
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|