/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Hotelmanager


Als Hotelmanager ben je verantwoordelijk voor alle activiteiten die er in een hotel voorkomen. De taken die onder deze functie vallen zijn: de administratie, dienstverlening en personeelsmanagement. Je hebt de dagelijkse leiding en begeleidt en coördineert het personeel. In een groot hotel, werk je meestal samen met afdelingschefs. Bij het onderdeel dienstverlening ben je verantwoordelijk voor bijvoorbeeld de receptie, de schoonmaak, onderhouds- en opknapwerkzaamheden en reserveringen. Een andere taak van de Hotelmanager is het personeelsbeleid. Je zorgt ervoor dat alle personeelsleden hun taak uitvoeren en daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het aannemen van nieuw personeel. Ten slotte houd je je ook nog bezig met de administratie. Je gaat over de in- en verkoop, houdt de boekhouding bij en bewaakt het budget.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk