/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Manager Room Division


Een Manager Room Division is verantwoordelijk voor diverse afdelingen van het hotel. Je kunt hierbij denken aan: de receptie, de huishoudelijke en de technische dienst. Je hebt de dagelijkse leiding over deze afdelingen, waarbij je samenwerkt met de betreffende afdelingschefs. Het is jouw taak dat deze afdelingen goed functioneren en goed met elkaar samenwerken. Je voert het beleid van de directie uit, maar het is ook de bedoeling dat je zelf met innovatieve ideeën en plannen komt. Voorbeelden van onderdelen waar jij verantwoordelijk voor bent zijn: in- en verkoop, personeelsbeleid, budgetbeheer, klachtenafhandeling, marketing en toekomstplannen ontwikkelen.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk