/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Masterclass Klantmanagement


Vergroot de winst door effectief CRM
Met deze masterclass doe je in korte tijd grondige kennis op van de verschillende processen die te maken hebben met het benaderen, verkrijgen, behouden en behandelen van klanten. Met als doel de afzet, omzet en winstgevendheid van het bedrijf te vergroten.

De masterclass besteedt o.a. aandacht aan het kiezen van de juiste klanten, het opbouwen van klantentrouw, klantgericht werken, Customer Delight-strategieën, het INK-model, de bouwstenen van CRM en het opstellen en implementeren van een CRM-strategie. Bovendien volg je een tweedaagse training klantmanagement.

De masterclass is onderdeel van de opleiding Master of Business Administration. Na het succesvol afronden van de masterclass, krijg je dan ook vrijstelling voor de gelijknamige module (mits je aan de toelatingseisen van de MBA-opleiding voldoet).

Daarom volg je deze opleiding
In slechts 6 maanden CRM-kennis op hoog niveau.
Integrale benadering van klantmanagement
Geeft vrijstelling bij MBA.

Voor wie is de masterclass Klantmanagement bestemd
De masterclass Klantmanagement is bestemd voor professionals uit alle vakgebieden die in hun werk te maken hebben met klantstrategie, klantinteractie, customer contact en het klantbeleid.

Je einddoel
Na het afronden van deze masterclass weet je hoe je de afzet, omzet en winst kunt vergroten door te letten op de bedrijfsprocessen die te maken hebben met het benaderen en behandelen van klanten.

Heb je interesse in deze masterclass? of schrijf je direct in

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

LOI voor Bedrijven