/ home  

Terug

verkleinen vergroten

MBO Frontofficemanager (niveau 4)


Werk jij graag als manager in een hotel of bij een recreatiebedrijf? En vind je het leuk om alle benodigde informatie en adviezen aan klanten en gasten te geven? Als frontofficemanager regel je de werkzaamheden bij de receptie van een hotel, restaurant of recreatiebedrijf. Je bent verantwoordelijk voor reserveringen, het verstrekken van informatie en de receptiewerkzaamheden. Tijdens het verblijf van de gast fungeer je als centraal aanspreekpunt. Je kunt in deze functie prima doorgroeien tot vestigingsmanager of directeur van een groot of middelgroot hotel of recreatiebedrijf. Ook kun je je ontwikkelen tot yield of revenu manager. Het is dan ook mogelijk om door te studeren richting de HBO Bacheloropleiding Hotelmanagement. In deze opleiding krijg je alle noodzakelijke kennis en vaardigheden aangeleerd die jou tot een volwaardige en professionele frontofficemanager maken!

Voor wie
Deze opleiding is vooral bedoeld voor iedereen die een coördinerende en commerciële functie in een hotel of recreatiebedrijf ambieert waarbij het geven van advies en informatie centraal staat. Om een goede frontofficemedewerker te zijn, werk je graag en goed in een team en ben je in staat om de vele verschillende werkzaamheden goed te plannen. Je gaat voor resultaat, en je bent representatief en klantgericht. Daarom houd je graag rekening met de wensen van de klanten/gasten. Je kunt je goed inleven in andere mensen. Daarnaast moet je goed kunnen luisteren, spreken en schrijven in het Nederlands en twee moderne vreemde talen. Als frontofficemanager ben je natuurlijk commercieel en houd je van organiseren en coördineren.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

Scheidegger College