|
HBO Marketing Accountability klassikaal
Inhoud
Tijdens de opleiding komen alle basisbeginselen, belangrijkste theorieën en aspecten van marketing accountability aan bod. Onder meer financiële begrippen als NPV (net present value), brutomarge, nettomarge en payback time worden behandeld. Ook de rol van technologie zoals POS (point of sale data) wordt uitgebreid besproken. Verder komt de toepassing van databasemarketing, online marketing en social media marketing aan bod.
Het HBO-deelprogramma Marketing Accountability bestaat uit de volgende onderdelen:
-Introductie in marketing accountability: aanleiding & waarde
-Basisbegrippen in marketing accountability & ROI
-Waarom Marketing ROI anders is
-Toenemende meetbaarheid
-Marketing ROI proces
-Meten van ROI/return on investment
-De waarde van klantbehoud vs. acquisitie
-Belangrijkste principes voor ROI
-Het marketing ROI proces
-Marketingbudgettering
-Klantwaarde en -winstgevendheid
-Klantlevenscyclus, een strategische verkenning
-Campagnes & winstgevendheid
-Het proces van meten in marketing accountability
-Marketinginvesteringen; een portfolio analyse
-Implementatie van marketing accountability
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|