/ home  

Terug

verkleinen vergroten

HBO Brand design klassikaal


Deze opleiding wordt overdag aangeboden op vrijdag of zaterdag en ’s avonds op dinsdag of donderdag. Bij de dagopleiding zijn er 2 bijeenkomsten, bij de avondopleiding 4 bijeenkomsten.

Tijdens de bijeenkomsten wordt onder begeleiding van een ervaren docent gewerkt aan verdieping van kennis en versterking van vaardigheden. Geen herhaling van de lesstof, maar discussie met studiegenoten, samenwerken aan (business)cases, gastsprekers, boeiende presentaties en examentraining. De weken tussen de bijeenkomsten zijn bestemd voor thuisstudie, met begeleiding via internet.

De opleiding bestaat uit twee modules.

Corporate Identity
Wat wil een organisatie uitstralen? Dat is waar het om draait in deze module. Onderwerpen die worden behandeld, zijn o.a.: organisatie-identiteit, organisatiereputatie, corporate branding én creatie en implementatie van een sustainable corporate story. Je doet kennis op van begrippen als identiteit, imago, huisstijl brands, merkbouw en design audit en leert deze begrippen succesvol toe te passen en te implementeren binnen de huisstijl van een organisatie.

Brand design
Deze module behandelt het ontwikkel- en ontwerpproces van merken. Hoe vertaal je het gevoerde merkbeleid naar een ontwerp? Je doet inzicht en vaardigheden op om deze vertaalslag te kunnen maken in verschillende organisationele contexten. Je leert sterke merken te ontwikkelen en uit te bouwen en bent na afloop van de module ook in staat een en ander te meten en te evalueren.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

LOI voor Bedrijven