/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)




Steeds vaker begint de zoektocht van een potentiële klant bij een zoekmachine. Zorgen dat jouw website goed gevonden wordt is dus steeds belangrijker. Maar hoe doe je dat? In onze training Zoekmachineoptimalisatie leer je hoe de zoekmachines bepalen welk bedrijf goed gevonden wordt en hoe je dat kunt beïnvloeden.



In de training leer je onderzoeken welke zoektermen jouw potentiële klanten gebruiken, wie ze op dit moment vinden en waarom die websites goed gevonden worden. Je leert alle factoren die bepalen hoe hoog een website in de zoekmachines komt en hoe je die voor jouw website kunt optimaliseren.



Onderwerpen


  • Basisprincipes van online zoekmachines
  • Hoe komen posities in de zoekmachines tot stand?
  • Diverse tools
  • Zoekwoordonderzoek
  • Backlinkanalyse
  • Concurrentieanalyse
  • Analyse van de eigen website
  • Black hat VS. white hat-technieken
  • Aanpak ontwikkelen om eigen positie verbeteren





Lesmethodiek



In de training wisselen we theorie, praktische oefeningen en reflectie op een prettige manier af. Daardoor kun je niet alleen de kennis snel plaatsen, maar heb je ook veel aanknopingspunten waar je na de training mee aan de slag kunt. Het definitieve programma van de training wordt aangepast aan de voorkennis, praktijkervaring en leerdoelen van de deelnemers.



Doelgroep



Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die willen leren hoe ze de vindbaarheid van een website kunnen verbeteren, zonder daarvoor te adverteren.



Voorkennis



Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist. Indien je naast zoekmachineoptimalisatie ook meer wilt weten over Google Ads, kun je onze tweedaagse gebundelde training Zoekmachinemarketing volgen.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk