/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Contentmarketing




Het merendeel van alle mensen dat online gaat is op zoek naar informatie. Het verstrekken van die informatie geeft je dan ook de kans je bedrijf onder de aandacht brengen en te laten zien dat je je vak beheerst. Maar hoe pak je dat aan?



In onze training Contentmarketing leer je hoe je contentmarketing kunt inzetten om je bedrijfsdoelen te behalen. Je leert welke content door je doelgroep gezocht wordt en hoe je die kunt (laten) maken. Vervolgens leer je diverse methoden voor de promotie van de gemaakte content en hoe je de resultaten kunt meten en verbeteren.



Onderwerpen


  • Introductie contentstrategie en contentmarketing
  • Vertalen bedrijfsdoelen naar contentmarketingdoelstellingen
  • Verschillende soorten content
  • De rol van online influencers
  • Online onderzoek
  • Onderwerpen kiezen
  • De structuur van pakkende content
  • Contentagenda
  • Contentproductie
  • Content promoten
  • Resultaten meten, rapporteren en verbeteren
  • Contentmarketing aanpak ontwikkelen





Lesmethodiek



In de training wisselen we theorie, praktische oefeningen en reflectie op een prettige manier af. Daardoor kun je niet alleen de kennis snel plaatsen, maar heb je ook veel aanknopingspunten waar je na de training mee aan de slag kunt. Het definitieve programma van de training wordt aangepast aan de voorkennis, praktijkervaring en leerdoelen van de deelnemers.



Doelgroep



Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die willen leren hoe ze online autoriteit kunnen opbouwen door het maken en promoten van content.



Voorkennis



Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk