|
opleiding Online Marketing
Studieprogramma Online Marketing
De cursus is opgebouwd uit 18 lessen. Elke les bevat zowel de nodige theorie- als praktijkvoorbeelden en wordt afgesloten met bijhorende oefenopdrachten. Het studieprogramma omvat de volgende onderwerpen:
- geschiedenis, introductie en trends in de marketing;
- van traditionele naar online marketing;
- online marketingstrategie en het 4C-model;
- het kader genaamd web 2.0;
- online marketingmix en het 4R-model;
- usability van een website: hoe maak je deze gebruiksvriendelijk;
- virale marketing;
- content strategie;
- e-mailmarketing;
- zoekmachinemarketing;
- microsites;
- social media;
- webvertising & affiliates;
- mobiele marketing;
- online video advertising;
- plan opzet, campagnes, rendement en meting.
Met de Online Marketing cursus heb je een ideaal marketinginstrument in handen om jouw website gericht onder de aandacht te brengen van jouw doelgroep. Zo zul je op een efficiënte manier meer omzet realiseren voor jouw onderneming.
Ook leer je hoe je het website bezoek meet en optimaliseert. Na het afronden van de cursus Online Marketing kun je jezelf rekenen tot specialist in deze groeimarkt.
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|