/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Assistent Communicatiemedewerker


Als assistent communicatiemedewerker verzorg je in de eerste plaats de interne communicatie binnen je eigen organisatie. Je verzamelt documenten, verslagen, mededelingen en berichten die voor de medewerkers van je organisatie van belang zijn. Deze verspreid je bijvoorbeeld via het intranet van je bedrijf. Je zorgt er ook voor dat de informatie op het intranet voortdurend wordt bijgewerkt en up-to-date blijft. Je organiseert eveneens personeelsdagen en personeelsevenementen.

Naast de interne communicatie sta je ook in voor de communicatie met de buitenwereld. Deze externe communicatie bestaat onder meer uit het verspreiden van folders over de organisatie, waarvoor je de nodige teksten schrijft. Het up-to-date houden van de website is eveneens een belangrijke taak. Je schrijft regelmatig nieuwe artikelen voor de website en verspreidt actuele nieuwsbrieven waarin de nieuwste ontwikkelingen, diensten en producten worden voorgesteld.

Je helpt mee met het voorbereiden van beurzen en evenementen waarop jouw bedrijf aanwezig is. Het bewaken van de typische huisstijl van je organisatie en het ontwikkelen van een communicatie- en pr-beleid is eveneens een belangrijke taak.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk