/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Verkoopmedewerker Showroom


De verkoopmedewerker ontvangt zijn klanten in een showroom. Je zorgt ervoor dat de showroom een commerciële uitstraling heeft en schoon en netjes is. Vervolgens ga je een verkoopgesprek aan. Hierin probeer je duidelijk te krijgen wat de koopbehoefte van de klant is en welke ervaringen hij al met het assortiment heeft. Ondertussen demonstreer je het deel van het assortiment waar belangstelling voor is. Daarbij geef je adviezen en licht de werking, toepassing en eigenschappen van het artikel toe. Als de klant overgaat tot aankoop, handel je de verkooporder en de betaling af. Tot de werkzaamheden van de verkoopmedewerker behoren ook: het uitdraaien van orders, het doen van bestellingen en de diversiteit van het assortiment controleren. Daarnaast bepaalt je ook hoe het assortiment gepresenteerd wordt in de showroom. Deze presentatie bouw je zelf op. Je combineert met behulp van de artikelinformatie de juiste artikelgroepen met de juiste decoratiematerialen.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk