|
Telefonist/Receptionist
Beschrijving beroep
Je beantwoordt telefoonoproepen en verbindt het gesprek indien nodig door met andere medewerkers in het bedrijf. Je staat je gesprekspartner vriendelijk te woord en zorgt ervoor dat hij snel en efficiënt wordt voortgeholpen.
Als telefonist/receptionist ontvang je ook bezoekers en klanten. Je verwelkomt deze gasten en meldt hen intern aan. Je verstrekt de bezoekers de nodige informatie en Lees verder »
Wat wordt er van je verwacht
Als telefonist/receptionist ben jij vaak de eerste persoon van de organisatie met wie een bezoeker in contact komt. Je bent het visitekaartje van jouw organisatie. Het is dus belangrijk dat je een goede indruk maakt op bezoekers en klanten. Je bent sociaal, communicatief en hulpvaardig.
Je hebt een aangename telefoonstem en je kunt je duidelijk uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk. Je Lees verder »
|
|
Informatie
Salaris |
Er zijn van dit beroep geen salarisgegevens bekend. |
Branches |
Administratie, Communicatie & Marketing |
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|