Opleiding & Beroep - Opleidingen - HBO Customer Relationship Management

      / home  

Terug

verkleinen vergroten

HBO Customer Relationship Management

Beschrijving opleiding

Customer Relationship Management (CRM) is steeds belangrijker. In een markt waarin de concurrentie groot is, is het van essentieel belang een goede en duurzame relatie met klanten op te bouwen. CRM wordt dan ook steeds meer gezien als een van de belangrijkste voorwaarden voor het succes van een onderneming. Deze opleiding behandelt het bepalen en implementeren van een CRM-strategie. Daarbij Lees verder »

Opleidingsinhoud

De opleiding is zeer praktisch opgezet; de behandelde theorie wordt meteen toegepast in praktijkcases. Van strategie tot verandermanagement Het eerste deel van deze opleiding is een kennismaking met het begrip CRM. Wat is CRM, voor welke bedrijfsdoelen kan CRM worden ingezet en wat is de relatie tussen automatiseringsgraad, de klantverwachting en CRM precies? Ook gaat de Lees verder »

Opleidingskosten

De studieduur is 3 maanden en het collegegeld bedraagt 3 x € 269,-.

Informatie

  Niveau HBO
  Duur
  Vormen Onbekend
  Branches Communicatie & Marketing, Verkoop & Commercieel

Instroom / toelatingseisen

Om deze opleiding te kunnen volgen, is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel is MBO-/HAVO werk- en denkniveau gewenst.

Informatie aanvragen

Vul hieronder jouw gegevens in om meer informatie over deze opleiding te ontvangen. * verplicht
Voor- en Achternaam:*
Adres:*
Postcode en Plaats:*
Emailadres:*
Telefoonnummer:
Geslacht:
Leeftijd:
jaar Vooropleiding:
Reactie:
Instelling(en): LOI voor Bedrijven
Controle code*: 2c525Typ de code exact over: (hoofdlettergevoelig)
 

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

LOI voor Bedrijven