|
Media Intermediair (Mediamanagement) (4)
Na het afronden van de opleiding Media Management - Media Intermediair kun je aan het werk bij verschillende bedrijven. Denk aan bedrijven als vormgeefstudio`s, webdesignbureaus, reclamebureaus, communicatiebureaus, multimediabedrijven, uitgeverijen of drukkerijen. Je kunt ook op een afdeling vormgeving binnen een bedrijf komen te werken.
De taken van een media intermediair zijn afhankelijk van het bedrijf waar je werkt. Bij kleinere bedrijven zijn je taken uitgebreider en bij grotere bedrijven juist beperkter. Je bent vooral bezig met het binnenhalen van mediaopdrachten. Jij houdt je voornamelijk bezig met de externe kant, dus naar de kalnten toe. Je bent als ware een soort commercieel manager. Jij bent gespecialiseerd in het opbouwen en onderhouden van contacten met klanten en prospects. Je hoofdtaak bestaat dan ook uit het vergroten van de omzet van media-activiteiten en dus daarmee de winst van de onderneming.
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|