/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Crossmediale Communicatie (AD)


Het studieprogramma beslaat twee jaar. In ieder jaar krijg je te maken met projecten, cursussen en trainingen, waarin je diverse competenties ontwikkelt, die je goed voorbereiden op de beroepspraktijk.

Het 1e jaar
In het eerste jaar van je opleiding leg je een brede en solide basis, waarbij je je richt op de kennis, vaardigheden en kwaliteiten die je nodig hebt als media- en communicatie-expert. Tijdens de projecten ga je samen met je medestudenten aan de slag met onderwerpen zoals het creëren van een
social media strategie, het vertalen van het marketingbeleid in middelen, het maken van videoproducties die aansluiten bij de visie van een organisatie en contentcreatie voor het web en webcare.

Na het eerste jaar
Je gaat complexere vraagstukken te lijf en wordt meer zelfstandigheid van je verwacht. Je vervult nu een spilfunctie als 'projectaanjager' bij de totstandkoming van communicatiemiddelen. Je wordt getraind in hoe je een innovatief idee opzet vanuit de strategie van een organisatie, waarbij verschillende communicatiemiddelen naadloos op elkaar aansluiten. Je krijgt cursussen aangeboden, zoals context van markt en omgeving, concept en innovatie, content en creatie, onderzoek en branding.

Afstuderen
Op grond van je kennis en een onderzoek adviseer je een bedrijf over crossmediale communicatiemogelijkheden op het gebied van strategie en uitwerking.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk