/ home  

Terug

verkleinen vergroten

HBO Marketing Intelligence klassikaal


Opzet van het HBO-deelprogramma Marketing Intelligence klassikaal
Deze opleiding wordt overdag aangeboden op vrijdag of zaterdag of ’s avonds op dinsdag of donderdag. Bij de dagopleiding zijn er 8 bijeenkomsten, bij de avondopleiding 16 bijeenkomsten.

Tijdens de bijeenkomsten wordt onder begeleiding van een ervaren docent gewerkt aan verdieping van kennis en versterking van vaardigheden. Geen herhaling van de lesstof, maar discussie met studiegenoten, samenwerken aan (business)cases, boeiende presentaties en examentraining. De weken tussen de bijeenkomsten zijn bestemd voor thuisstudie, met begeleiding via internet.

Inhoud van het HBO-deelprogramma Marketing Intelligence klassikaal
In deze opleiding ontwikkel je de competenties die nodig zijn om informatie te verzamelen en te analyseren over klanten, klantwaarde, en de producten en diensten die daar wel of niet aan bijdragen.

De opleiding bestaat uit drie modules.
Kennismanagement
Inleiding onderzoeksvaardigheden
Marktonderzoek

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk

Wordt gegeven aan:

LOI voor Bedrijven