|
cursus Big Data Marketing
Studieprogramma Big Data Marketing
In de opleiding Big Data Marketing komen de volgende onderwerpen aan bod.
Waarde creëren met big data analytic
Je leert wat het begrip Big Data precies inhoudt en je kunt de geschiedenis en achtergrond van het big-data verhaal toelichten. Ook het big data-waardecreatiemodel komt aan bod en je ontdekt de verschillende metrics voor het meten van waarden. Ook waarde-voor-klantmetrics en waarde-voor-bedrijfsmetrics worden in deze big data cursus behandeld.
Databronnen en data-integratie
Welke gegevensbronnen hebben bedrijven beschikbaar om commerciële dataomgevingen in te vullen? Hoe verrijk je deze met big datagegevens van bijvoorbeeld social media? Wat zijn de voor- en nadelen van datawarehouses? Je leert welke typen data er zijn en hoe je ermee omgaat. Ook verdiep je je in data-integratie.
Klantprivacy en gegevensbeveiliging
In dit onderdeel van de opleiding Big Data Marketing ontdek je wat privacy is en hoe klanten privacyproblemen ervaren. Ook ontdek je welke rol de overheid en wetgeving hierbij speelt en je leert meer over databeveiliging.
Analytics
Je verdiept je in analytics en de meerwaarde die dit biedt voor bedrijven. Je leert verschillende niveaus, dimensies en stragegieën onderscheiden. Ook verdiep je je in de opleiding in klassieke data analtyics en nieuwe big data analytics.
Data visualisatie en big data competenties
Hoe creeër je impact met verhalen en visualisaties? Wat houdt storytelling in en hoe creëer je een heldere verhaallijn?
De opleiding Big Data Marketing gaat dieper in op het belang van visualisatie van big data en je ontdekt waarom veel analytische projecten er niet in slagen impact te maken. Je leert hoe een organisatie getransformeerd kan worden om succesvolle analytische competenties op te bouwen.
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|