|
Opleiding "Master Learning & Innovation" aanDriestar Hogeschool
Beschrijving opleiding
Het onderwijs heeft dringend behoefte aan leraren die vanuit de onderwijspraktijk, innovaties tot stand te brengen. Het is belangrijk dat de innovatiecapaciteit van scholen versterkt wordt. De tweejarige deeltijdopleiding Master of Learning & Innovation (MLI) levert hier een belangrijke bijdrage aan. Deze master leidt docenten op tot initiator en begeleider van innovaties die het onderwijs Lees verder »
Opleidingsinhoud
Master Learning & Innovation staat in het teken van de integrale leerlijn "Kenmerkende beroepssituaties in onderzoeksmatig innoveren". In deze leerlijn werkt u aan beroepssituaties die kenmerkend zijn voor de onderwijspraktijk. U wordt begeleid door lectoren en docenten met ruime onderzoeks- en consultancyervaring. Het is mogelijk om vanuit uw eigen onderwijspraktijk beroepssituaties in te Lees verder »
Over Driestar Hogeschool
Wij zijn een kleinschalige hogeschool met een herkenbare identiteit. Er studeren bij ons zo’n 1350 studenten, verdeeld over voltijd- en deeltijdopleidingen. Alle opleidingen hebben een relatie met onderwijs. Kenmerkend voor hogeschool Driestar educatief is naast de kleinschaligheid en de sfeer het feit dat de Bijbel zowel voor docenten als studenten de leidraad vormt bij het maken van keuzes. Lees verder »
Opleidingskosten
In het hoger onderwijs moet je collegegeld betalen aan de hogeschool of universiteit. Bij een hoger onderwijsinstelling die door de overheid gefinancierd wordt, is het collegegeld voor bepaalde groepen vastgesteld. Naast deze kosten krijg je te maken met schoolkosten, zoals boekenkosten, reiskosten etc. Deze bijdrage verschilt per school.
- Voltijdse opleiding:
Volg je een voltijdse opleiding Lees verder »
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
2 jaar |
Vormen |
Deeltijd |
Branches |
ICT, Onderwijs |
Instroom / toelatingseisen
Voor de actuele eisen aan de vooropleiding verwijzen we je naar de website van de aanbieder.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|