|
Opleiding "Docent Theater" aanAmsterdamse Hogeschool voor de Kunsten
Beschrijving opleiding
Op zoek naar je eigen zeggingskracht, jouw inspiratie. Studeren aan de Toneelacademie Maastricht vereist overgave en gedrevenheid. Maar de beschutting van de school geeft je ook de ruimte om te zoeken en te werken aan jouw ultieme regie of les.
Aan deze opleiding word je opgeleid tot een regisseur of tot een theatermaker die doceert en regisseert. Als theaterdocent werk je in klaslokalen, Lees verder »
Opleidingsinhoud
Het beroep van regisseur of docent drama stelt hoge eisen. Je moet virtuoos zijn in je vak. Je moet kunnen verrassen, verleiden en ontroeren. Je staat in voor de vertelkracht van je verhaal. Die hoge eisen stellen we ook aan de opleiding. We vertrekken vanuit het vakmanschap en begeleiden de studenten vervolgens één op één. Zo nemen we mede verantwoordelijkheid voor jouw toekomst.
Wat kun Lees verder »
Over Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten
MULTIDISCIPLINAIRE KUNSTHOGESCHOOL
De Academie voor Beeldende Vorming, het Conservatorium van Amsterdam, de Nederlandse Film en Televisie Academie, de Theaterschool, de Reinwardt Academie, en de Academie van Bouwkunst Amsterdam vormen samen de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (AHK). De tweede fase instituten DasArts en BINGER zijn gelieerd aan de AHK.
Kunstvakonderwijs
De Amsterdamse Lees verder »
Opleidingskosten
In het hoger onderwijs moet je collegegeld betalen aan de hogeschool of universiteit. Bij een hoger onderwijsinstelling die door de overheid gefinancierd wordt, is het collegegeld voor bepaalde groepen vastgesteld. Naast deze kosten krijg je te maken met schoolkosten, zoals boekenkosten, reiskosten etc. Deze bijdrage verschilt per school.
- Voltijdse opleiding:
Volg je een voltijdse opleiding Lees verder »
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
|
Vormen |
Voltijd |
Branches |
Hobby |
Instroom / toelatingseisen
Voor de actuele eisen aan de vooropleiding verwijzen we je naar de website van de aanbieder.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|