/ home  

Terug

verkleinen vergroten

Sales & Accountmanagement (AD)


Werk je in de sales en wil jij jezelf verder ontwikkelen? Dan is deze deeltijdopleiding iets voor jou! In twee jaar tijd leer je de kneepjes van het Sales & Accountmanagement vak.

Het vakgebied verandert. Door de opkomst van het internet verandert het oriëntatie- en koopproces van de klant. De klant wordt steeds slimmer en veeleisender. Om hierop in te kunnen spelen, moeten bedrijven hun verkoopproces aanpassen en op geheel nieuwe wijze relaties opbouwen met potentiele klanten. En dit vergt een ander type verkoper. Meer dan ooit hebben bedrijven proactieve mensen met een brede kennis over salestoepassingen en specialisme in het koop- en verkoopproces nodig. En die moeten ook nog eens kunnen inspelen op de flexibiliteitseisen van de consument.

De deeltijdopleiding Sales & Accountmanagement speelt op deze ontwikkelingen in. Naast je werk, ben je op school bezig met het oplossen van vraagstukken uit de praktijk. Een goede verkoper onderscheidt zich op vaardigheden en houding. Je leert daarom niet alleen over het koop- en verkoopproces, maar werkt ook aan je salesvaardigheden, saleshouding en jouw persoonlijke ontwikkeling. In samenwerking met het bedrijfsleven, krijg jij de tools om het beste uit jezelf te halen.

De studie is gebaseerd op de zes fases van het verkoopproces: Klant, Product, Toolkit, Gesprek, Contract en Aftersales.

Meer resultaten:

Gevonden in andere categorieën:

  Beroepen bekijk
  Opleidingen bekijk
  Particuliere opl. bekijk
  Instellingen bekijk
  Cursussen bekijk
  Vacatures bekijk
  Stages bekijk
  EVC-procedures bekijk
  Algemene informatie bekijk