|
Mediaplanner
Beschrijving beroep
Je bedenkt een reclamecampagne, vaak van A tot Z. Het kan gaan om flyers, reclame op radio, televisie en internet, advertenties voor print media, enzovoort. Als mediaplanner voel jij feilloos aan welke media het meest geschikt zijn voor de campagne die je wilt opzetten.
Een reclamecampagne heeft altijd een commercieel karakter, dus jij moet commercieel ingesteld zijn. Bovendien moet je kunnen Lees verder »
Wat wordt er van je verwacht
Je moet verstand hebben van budgettering, want als mediaplanner moet je in staat zijn om je budget in de gaten te houden. Behalve met cijfers moet je goed overweg kunnen met woorden, zowel mondeling als schriftelijk. Bij het bedenken van een reclamecampagne speelt taal een belangrijke rol.
Het woord ‘mediaplanner’ geeft al aan dat je uitstekend moet kunnen plannen. De reclamecampagne moet Lees verder »
Ervaringsverhaal
Voor ik op mezelf ging wonen had ik het goed voor elkaar. Ik hoefde aan het huishouden helemaal niets te doen, op mijn eigen kamer na. Nu was het opruimen van mijn kamer wel elke keer weer een uitdaging voor me. Als sloddervos eerste klas, wachtte ik altijd met opruimen 'tot het de moeite waard was'. In de praktijk hield dat in dat je de vloer niet meer kon zien en er een dikke laag stof op de Lees verder »Meer ervaringen: Ervaringen van AnneErvaringen van Anne
|
|
Informatie
Salaris |
€ 1.950,00 (bruto min.) |
|
€ 3.650,00 (bruto max.) |
Branches |
Communicatie & Marketing |
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|