|
HBO Marketing Accountability klassikaal
Beschrijving opleiding
HBO-deelprogramma Marketing Accountability klassikaal Nieuw!
Meet je marketinginspanningen en –resultaten
Accountability zou een vast onderdeel moeten zijn van het marketingproces. Het uiteindelijke doel van marketing is tenslotte hetzelfde als van elke andere afdeling in het bedrijf: de onderneming helpen om op een betere, snellere of efficiëntere manier meer te verkopen. Lees verder »
Opleidingsinhoud
Inhoud
Tijdens de opleiding komen alle basisbeginselen, belangrijkste theorieën en aspecten van marketing accountability aan bod. Onder meer financiële begrippen als NPV (net present value), brutomarge, nettomarge en payback time worden behandeld. Ook de rol van technologie zoals POS (point of sale data) wordt uitgebreid besproken. Verder komt de toepassing van Lees verder »
|
|
Informatie
Niveau |
HBO |
Duur |
3 maanden |
Vormen |
Onbekend |
Branches |
Communicatie & Marketing |
Instroom / toelatingseisen
Voor het volgen van deze opleiding is geen specifieke vooropleiding vereist. Wel is een vooropleiding op HAVO/MBO-niveau gewenst.
|
|
Meer resultaten:
Gevonden in andere categorieën:
|
|
|